Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
W dniu 16 czerwca 2016 roku weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 roku o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dziennik Ustaw 2016 pozycja 352).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować na adres poczty elektronicznej:
komendant@poddebice.ld.policja.gov.pl
lub listownie na adres:
Komenda Powiatowa Policji
w Poddębicach
99-200 Poddębice, ul.Targowa 22