Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach

Na podstawie artykułu 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza- w załączniku (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania inormacji o braku dostępności.

Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach można:

  1. przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej komendant@poddebice.ld.policja.gov.pl
  2. wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach, ulica Targowa 22, 99-200 Poddębice;
  3. złożyć osobiście na Stanowisku Kierowania Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach, ulica Targowa 22, 99-200 Poddębice;, czynne całodobowo;
  4. przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej:skrzynkę ePUAP.

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 22.09.2025
Data modyfikacji : 22.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach
Osoba udostępniająca informację:
Alicja Bartczak
Osoba modyfikująca informację:
Alicja Bartczak
do góry