Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach
Na podstawie artykułu 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza- w załączniku (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania inormacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach można:
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej komendant@poddebice.ld.policja.gov.pl
- wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach, ulica Targowa 22, 99-200 Poddębice;
- złożyć osobiście na Stanowisku Kierowania Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach, ulica Targowa 22, 99-200 Poddębice;, czynne całodobowo;
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej:skrzynkę ePUAP.
Pliki do pobrania
-
Informacja_o_braku_dostepnosci
Data publikacji 22.09.2025 13:30(pdf 1.07 MB)Informacja o braku dostępności.